sobota, 30 sierpnia 2014

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award, przez Emilka Tomlinsonowa, za co serdecznie dziękuję i  jestem w szoku. Dopiero zaczynam pracę nad tym fanfiction, ale cieszę się, że Emilka jest moją czytelniczką, na której zawsze mogę polegać. Regularnie komentuje posty, za co jestem Jej ogromnie wdzięczna, bo jest najukochańszą osobą, jaką mogłam poznać dzięki blogowi, so... Uwielbiam Cię ♥
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Należy odpowiedzieć na 11 pytań osoby, która cię nominowała, następnie ty nominujesz 11 osób ( informujesz je o tym), a potem dodajesz swoje 11 pytań ( wszystko na swoim blogu).
Uwaga: Nie możesz nominować bloga, który cię nominował !
 Uprzedzam, że blogów będzie mniej niż jedenaście, ponieważ nie będę nominowała blogów, które są popularne, bo to bezsensu.

Pytania
1. Jaki macie kolor włosów?
Dziwny, taki nieokreślony. Od spodu mam ciemny, prawie czarny. Na wierzchu trochę brązu i blondu, ale od razu piszę, że nigdy nie farbowałam włosów. Może taki nietypowy ciemny blond?
2. Jakiej muzyki słuchacie?
Każdej, która wpadnie w ucho
3. Do której klasy teraz idziecie?
Pierwsza liceum
4. Z jakiego województwa  jesteście?
Zachodniopomorskie
5. Ulubiona piosenka?
W tym momencie Stay With Me- Sam Smith
6. Macie jakiś cytat który opisuje was?
Zdecydowanie ten, bo jestem osobą nieśmiałą "To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
7. Ulubiony aktor?
Andrew Garfield 
8. Ulubiona aktorka?
Selena Gomez, Candice Accola, Lucy Hale
9. Jakiego gatunku muzyki słuchacie?
Nie ograniczam się do gatunków.
10. Czy tolerujecie homoseksualistów?
Raczej tak
11. Macie rodzeństwo?
Tak



Nominuję:


Pytania:
1. Jak się zaczęła wasza przygoda z pisaniem?
2. Co najbardziej wam się w sobie podoba?
3. Jaka jest najgorsza książka jaką przeczytałaś?
4. Jaki masz kolor oczu?
5. Masz jakieś zwierzęta?
6. Czy żałujesz pewnych decyzji?
7. Czy zawiodłaś się na kimś dla Ciebie ważnym?
8. Jaka jest twoja ulubiona zabawa z dzieciństwa?
9. Za czym lub za kim najbardziej tęsknisz?
10. Jakie zachowanie Cię najbardziej denerwuje?
11. Jakie jest twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa?

3 komentarze:

  1. awww dziękuję ci za nominacje słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację, na pytania odpowiem parę minut przed dodaniem kolejnego rozdziału.
    lots of love xx

    OdpowiedzUsuń